Wednesday, March 08, 2006

my dad had a birthday on march 7th! happy birthday ! :)

6 comments:

pia said...

hehe. sa lendad täna;) vägev.
aga ma pidevalt mõtlen meie "augusti-unistusele";)tahan juba minnnaaaaa. aga ma pole ema veel nõusse saanud;)
aga tead, mis ma mõtlesin. et kui me külla sõidame, siis peaksime nendele kah rääkima, KELLELE külla sõidame...või mis!? lol:D

S.A Kristie said...

heh, vist peaksime jah, aga 2rme enne r22gi kui p2ris kindlalt teame et saame minna :) a tegelt v6iks ju kohe r22kida kah et plaanime. nii lahe saab olema igatahes :) kallad..

ma kohe lendan tagasi. pregast lennujaamas :)

pia said...

lennujaamas käiakse kah netis?:p

a tead, rääkisin emaga jälle & ta suhtkoht keeldus! näuu.:'(

The Wittenbergs in Rovaniemi Finland said...

Kristi, Yes, we will pray! How are you? We are doing ok..God is good and the ministry here is challenging and exciting. Grace, Phil

S.A Kristie said...

Pia: Ikka k2iakse jah,noh, v2hemalt m6ned inimesed.. nagu mina :) pidin ju kirju kirjutama ja uudiseid lugema ja eluga kurssi saama :)

Loodan et saame su ema ikka n6usse :)

S.A Kristie said...

Wittenbergs: im doing ok. My back is out again, could hardly get out of bed this morning, and can hardly walk.. just had youth councils last weeknd... went great. loads of fun for everyone i think..

:)